вторник, 11 юни 2013 г.

Първият ми пейзаж върху платно с няколкогодишна давност



Днес бих искал да представя тук една моя картина. Представлява стара българска къща във  Възрожденски стил. Рисувана е по снимка, но съм добавял свои елементи и детайли – шарените черги, дървеното колело, градинката с цветята, каменната пътечка, миниатюрните пиленца. Това е моето виждане за вдъхване на живот на старите къщи. В противен случай, къщата ми се струва празна, тъжна с пречупена душа. Хората и предметите, свързани с тях са тези, които придават нова виталност на вековните домове, строени от незнайни майстори. 

Ремонт lxpress

Рисувал съм я преди няколко години, с размери 20 х 30 см с акрилни бои по техниката импасто (нанасяне на гъсти неразтворени бои и плътна пастозна мазка), специфична за любимия ми постимпресионист Ван Гог. Това беше и първият ми опит за пейзаж върху платно с такива размери, обикновено рисувам далеч по-миниатюрни картинки. Доста смел експеримент от моя страна – човек, за когото изобразителното изкуство е само хоби и много любов.

Ремонт lxpress


Време е да се завръщам към ремонтите – очаква ме програматор на пералня. Уви, не всичко е възможно само с изкуството и това, което обичаме. 


Ремонт lxpress

За контакти:

Тел. 0898 371028

Сервиз на телевизори, перални, съдомиялни, сушилни, климатици, печки, фурни,  микровълнови, бойлери и др. битова техника по домовете без почивен ден.

1 коментар:

  1. Обичам тази картина!

    И от мен поздрави, че не знам кога ще се видим! :)

    Р.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че коментирахте! :)