събота, 11 февруари 2017 г.

Ремонти в събота: пералня с изгоряла блокировка, електрическа кана и пасатор

Събота е добър ден за разходка, особено ако е предхождан от ледовит месец, който прави движението из софийските улици твърде екстремно преживяване за масовия вкус. Иска ми се и на мен да се пошляя семейно и без чантата с инструменти, която дежурно ме съпътства в работно време. Звънът на телефона в съботната утрин не позволява еретични мисли да виреят дълго в главата ми и ме връща в реалността с поредната поръчка за ремонт на пералня за деня

Ремонти на перални в събота,    инж. Станев,   майстор, адресите за посещения,   у дома,  перални, ремонт, София,
Ремонт на перални в събота

Ремонти на перални в събота от инж. Станев е правило, от което почти няма отклонения - освен в случаите, когато се налага да отсъствам по някаква причина от София или не ме е тръшнал вирус, защото и майсторът е жив човек с потребности. Ремонт на перални е това, за което ме търсят тази сутрин. 

Приемам поръчки между две глътки приятно топло кафе и записвам адресите за посещения пред любопитния поглед на рошавото коте - моята съботна сянка у дома. 

Снимка от ремонт на пералня с изгоряла блокировка. 

  софия,  ремонт на пералня,ремонт, перални, пералня, ремонт на перални,    Ремонти на перални в събота,    инж. Станев,   майстор, адресите за посещения,   у дома,
Изгоряла блокировка на пералня

Три адреса за диагностика и ремонт на перални и по-късно ще приема апарат за кръвно налягане, а ще върна поправена електрическа кана и ремонтиран пасатор. И то съботата е свършила. 

 апарат за кръвно налягане,  поправка,  електрическа кана,  пасатор, инж. Станев,   майстор, адресите за посещения,   у дома, ремонт, перални,
Ремонт на електрическа кана


Когато името работи за теб!





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че коментирахте! :)